My Blog List

Thursday, January 6, 2011

brg dari Msia telah selamat sampai

sgt terharu...nk nanges..ehh bukan dh nanges dah pon......
brg dri Msia dah sampai...dihar2 aku tgh stress nk exam nih.. tibe dpt tahu ada bungkusan utk aku....
sepantas kuda aku g cepat2 kat porter nk amik bngkusan nih.....1st tgk... mak datok besarnye.... bile pegang beratnye...bile bukak byknye....ade mknn ade ubat ade tdung ade tupperware ada santan ade serunding
aku xtaw ape yg mak aku pos...maka terkejutla aku.....suker2...tq family ku....nnti balik bwk hadiah byk2 ekk...



 nih yg wat aku nk nanges nih...hasil conteng2 adik2 aku....huhuhu kat kotak pos tuh
 nih yg bongsu xhabes2 nk kpl terbang...nnti along beli byk2 mainan ekkk
 anda terkejut?sy lgi la terkejut........
yg penting nih BUDU hahaaha atlast.....nseb bek xtumpah....sedapnye.....tq familyku....nnti pos lgi yer... n satu lgi aku xsruh ma aku pos nih...die yg nk pos sndri okey....heeeee.....utk itu rajin2 kanlah diri aku utk bljr ingt yg tersyg....

4 comments:

sHeRa_ShErA said...

fuhh.ni da mcm stok setahun.huhu.
pasni zati leh r goreng cucur adabi.hahha.budu ye xlupe jugak tuhh. eh barang syira pos kt zati xsmpai ke??? huhu.pos kan salam je.ngehe

me said...

setahun?hahaha ckup utk 3bln kot shira huhuhu...ni la waktu nk mkn mknn msia..kalu xde stok nih xmkn dah mknn msia huhuhu...budu yg penting huhuuh...krim slm kat sape shira?huhuhuh

mierah90 said...

ala...yg paling sweet tu sal tulisan pada kotak tu..
sweet dan benda disayangi di sana nanti..
rindu la kat nurul..my lovely friend..:)

me said...

hahah taw xpo mirah...kalu homsik gak tgk mnde tu lah huhuhu... rindu jgk ko mirah....my bestfren 4eva...